Mancs őrjárat termékek
raktáron
visszaküldés
új termékek
ügyfélszolgálat
Vásárlási információk
ÜgyfélszolgálatÜgyfélszolgálat elérhetőség e-mail címe: kapcsolat@meseshop.huTelefonszáma: +36 20 111 2222 Ügyfélszolgálatunk munkanapokon: 8:00 és 16:00 között elérhető. Hol és mikor veheted át a csomagot? Térképet itt találsz > |
||
Fizetési módok- Utalás |
||
Szállítási módok - gyorsaság
|
|||||||||||||||||
Csere- és 30 napos visszaküldésA MeseShop.hu-ról vásárolt termékeket 30 napon belül visszaküldheted! A visszaküldés díja a vásárlót terheli. |
||
MeseTallér - HűségpontVásárolj regisztrációval a MeseShopban, és minden vásárlásod után a vásárlásod értékének akár 5%-át levásárolhatod a következő rendelésed alkalmával! |
||
Elállási jogVásárolj regisztrációval a MeseShopban, és minden vásárlásod után a vásárlásod értékének akár 5%-át levásárolhatod a következő rendelésed alkalmával! |
||
Online vitarendezésAz Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. |
||
Személyes adataid védelmeSzámunkra fontos az adataid védelme! Tudj meg mindent hol és milyen szigorú szabályoknak megfelelően őrizzük adataidat. |
||
Ügyfélszolgálat és elérhetőség
Ügyfélszolgálat e-mail címe: kapcsolat@meseshop.hu
Telefonszáma: +36 20 111 2222
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon: 8:00 és 16:00 között elérhető.
Csomag átvétele: Térképet itt találsz >
Az átvételi pont nyitva tartási ideje:
Hétfő: 16:00-17:00
Szerda: 15:00-17:00
Péntek: 7:30-10:00
A személyes átvétel során készpénzzel lehet fizetni. A beérkező megrendeléseket munkanapokon folyamatosan készítjük össze, a raktáron lévő több ezer termék gyakorlatilag akár 1-2 órán belül átvehető. E-mailben értesítőt küldünk amint összekészítettük a csomagod.
Fizetési módok
Jelenleg a következő fizetési módok közül választhatsz:
-
előre utalás: A fizetendő összeget a KH Banknál vezetett bankszámlánkra kell átutalnod.
- utánvét: A termékek vételárát és az esetleges szállítási díjat átvételkor, készpénzben kell a futárnak kell kifizetned.
- bankkártyás fizetés: A pénztárból átirányítunk a Barion fizető felületére, ahol adataidat biztonságban tudva fizetheted ki a MeseShop-os vásárlásodat. Sikertelen fizetés esetén, visszatérve a MeseShop.hu oldalra lehetőséged van a fizetési mód megváltoztatására, vagy újra próbálkozhatsz a bankkártyás fizetéssel.
Csere, és 30 napos visszaküldés
Biztosak vagyunk afelől, hogy a termékeinkkel elégedett leszel. Ha bármely ok folytán szeretnéd visszaküldeni a MeseShop.hu-ról vásárolt termékeket, akkor 30 napon belül megteheted. Nincs más dolgod, mint a terméket sértetlenül, az eredeti csomagolásban a termék eredeti címkéjével visszaküldeni, mi pedig a termék(ek) árát visszafizetjük.
A visszaküldés díja a vásárlót terheli. Visszaküldési címünk: XXX Kft.
A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!
MeseTallér - azaz hűségedért levásárolható forint jár
Vásárolj regisztrációval a MeseShopban, és minden vásárlásod után a vásárlásod értékének akár 5%-át levásárolhatod a következő rendelésed alkalmával!
Mikor kapod meg a MeseTallérokat? A regisztrációdhoz tartozó MeseTallér gyűjtő számládon a rendelés lezárása után automatikusan jóváírjuk. A MeseTallérok jóváírásáról e-mail-ben tájékoztatunk, mely ezután 1 MeseTallér = 1 Forint értékben felhasználható.
Hol látható, hogy 1-1 termék után mennyi MeseTallér jár?
Az adott termék adatlapján van feltűntetve (a kosár és méretezés alatt találod).
Hol láthatom, hogy összesen mennyi MeseTallérom van?
Az aktuális MeseTallér egyenlegedet a belépés után a Profil menüpontban nyomon követheted (fejlécben, jobb felső sarokban találod). Belépés után kattints ide és a Kedvezmények fül alatt láthatod aktuális MeseTallér egyenlegedet.
Hogyan vásárolhatod le a MeseTallérokat?
A kosárban, a megrendelési folyamat végén a rendszer rákérdez, hogy szeretnéd-e felhasználni a MeseTallérokat? A minimálisan felhasználható MeseTallér 1000 pont, illetve a fizetendő összeg felét fizetheted ki MeseTallérral.
Fontos: elállás esetén, ha pontok időközben felhasználásra kerültek, akkor természetesen a felhasznált pontok 1 pont = 1 Ft értékben levonásra kerülnek a visszautalásra kerülő összegből. Amennyiben az elállásra kerülő termék ára után járó pontok nem lettek felhasználva, azok automatikusan törlődnek a vásárló egyenlegéről.
Elállási jog
Amennyiben élni kívánsz elállási jogoddal, annak jelzését megteheted a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, írásban, vagy telefonon.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az erre irányuló nyilatkozatot 14 munkanapon belül (akár a 14. munkanapon) elküldöd részünkre.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel a nyilatkozatot, mert így tudod igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatod vissza a cégünk címére. A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az RF-Team Kft. az általad megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.
Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Téged terhelnek, tehát a termék RF-Team Kft. ügyfélszolgálati címére történő visszaküldésének költségét Neked kell kifizetned, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terhel. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kérjük, kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését az RF-Team kft. követelhet Tőled!
Online vitarendezés
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.
A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.
Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan.
Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.
Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr
Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.
Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.
A Budapesti Békéltető Testület:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31