Kategóriák
Hátizsák, táska
Mesefigurás disney gyerekruhák lányoknak

Mancs őrjárat termékek

Népszerű mesehősök
Miért válassz minket?
Minden termék
raktáron
30 napos
visszaküldés
Hetente
új termékek
Rugalmas
ügyfélszolgálat
FELIRATKOZOM A MESESHOP HÍRLEVÉLRE »
TOP termékek
Fizetési megoldás

Vásárlási információk

MeseShop Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat elérhetőség e-mail címe: kapcsolat@meseshop.hu

Telefonszáma: +36 20 111 2222

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon: 8:00 és 16:00 között elérhető.

Hol és mikor veheted át a csomagot?
Térképet itt találsz >
Fizetés és Szállítás

Fizetési módok

- Utalás
- Bankkártyás fizetés
- Személyes átvételnél készpénz

Bővebben itt találsz információt >

Gyors Szállítás

Szállítási módok - gyorsaság

Szállítási mód 15000 Ft alatt 15 000 Ft
felett
Futárszolgálat 990 Ft ingyenes
Pick Pack Pont 690 Ft ingyenes
FOXPOST 590 Ft ingyenes
Személyesen
ingyenes ingyenes
30 napos visszaküldés

Csere- és 30 napos visszaküldés

A MeseShop.hu-ról vásárolt termékeket 30 napon belül visszaküldheted! A visszaküldés díja a vásárlót terheli.

Visszaküldési címünk:

Fontos információk a visszaküldésről >

MeseTallér - forintot adunk a vásárlás után

MeseTallér - Hűségpont

Vásárolj regisztrációval a MeseShopban, és minden vásárlásod után a vásárlásod értékének akár 5%-át levásárolhatod a következő rendelésed alkalmával!

Mikor és hány forintot érő MeseTallért kapsz? >

Elállási jog, visszaküldés

Elállási jog

Vásárolj regisztrációval a MeseShopban, és minden vásárlásod után a vásárlásod értékének akár 5%-át levásárolhatod a következő rendelésed alkalmával!

Minden, amit az elállásról tudnod kell >

Online vitarendezés

Online vitarendezés

Az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

Bővebben az Online vitarendezésről itt  >

Személyed adatok védelem

Személyes adataid védelme

Számunkra fontos az adataid védelme! Tudj meg mindent hol és milyen szigorú szabályoknak megfelelően őrizzük adataidat.

Adatvédelmi Nyilatkozatunk >


Ügyfélszolgálat és elérhetőség

Ügyfélszolgálat e-mail címe: kapcsolat@meseshop.hu
Telefonszáma: +36 20 111 2222
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon: 8:00 és 16:00 között elérhető.

Csomag átvétele:    Térképet itt találsz >

Az átvételi  pont nyitva tartási ideje:
    Hétfő:    16:00-17:00
    Szerda:  15:00-17:00
    Péntek:    7:30-10:00

A személyes átvétel során készpénzzel lehet fizetni. A beérkező megrendeléseket munkanapokon folyamatosan készítjük össze, a raktáron lévő több ezer termék gyakorlatilag akár 1-2 órán belül átvehető. E-mailben értesítőt küldünk amint összekészítettük a csomagod.



 

Fizetési módok

Jelenleg a következő fizetési módok közül választhatsz:

  • előre utalás: A fizetendő összeget a KH Banknál vezetett bankszámlánkra kell átutalnod.

  • utánvét: A termékek vételárát és az esetleges szállítási díjat átvételkor, készpénzben kell a futárnak kell kifizetned.
  • bankkártyás fizetés: A pénztárból átirányítunk a Barion fizető felületére, ahol adataidat biztonságban tudva fizetheted ki a MeseShop-os vásárlásodat. Sikertelen fizetés esetén, visszatérve a MeseShop.hu oldalra lehetőséged van a fizetési mód megváltoztatására, vagy újra próbálkozhatsz a bankkártyás fizetéssel.


Csere, és 30 napos visszaküldés

Biztosak vagyunk afelől, hogy a termékeinkkel elégedett leszel. Ha bármely ok folytán szeretnéd visszaküldeni a MeseShop.hu-ról vásárolt termékeket, akkor 30 napon belül megteheted. Nincs más dolgod, mint a terméket sértetlenül, az eredeti csomagolásban a termék eredeti címkéjével visszaküldeni, mi pedig a termék(ek) árát visszafizetjük.
A visszaküldés díja a vásárlót terheli. Visszaküldési címünk: XXX Kft.
A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

 

MeseTallér - azaz hűségedért levásárolható forint jár

Vásárolj regisztrációval a MeseShopban, és minden vásárlásod után a vásárlásod értékének akár 5%-át levásárolhatod a következő rendelésed alkalmával!

Mikor kapod meg a MeseTallérokat? A regisztrációdhoz tartozó MeseTallér gyűjtő számládon a rendelés lezárása után automatikusan jóváírjuk. A MeseTallérok jóváírásáról e-mail-ben tájékoztatunk, mely ezután 1 MeseTallér  = 1 Forint értékben felhasználható.

Hol látható, hogy 1-1 termék után mennyi MeseTallér jár?
Az adott termék adatlapján van feltűntetve (a kosár és méretezés alatt találod).

Hol láthatom, hogy összesen mennyi MeseTallérom van?
Az aktuális MeseTallér egyenlegedet a belépés után a Profil menüpontban nyomon követheted (fejlécben, jobb felső sarokban találod). Belépés után kattints ide és a Kedvezmények fül alatt láthatod aktuális MeseTallér egyenlegedet.

Hogyan vásárolhatod le a MeseTallérokat?
A kosárban, a megrendelési folyamat végén a rendszer rákérdez, hogy szeretnéd-e felhasználni a MeseTallérokat?  A minimálisan felhasználható MeseTallér 1000 pont, illetve a fizetendő összeg felét fizetheted ki MeseTallérral.

Fontos: elállás esetén, ha pontok időközben felhasználásra kerültek, akkor természetesen a felhasznált pontok 1 pont = 1 Ft értékben levonásra kerülnek a visszautalásra kerülő összegből. Amennyiben az elállásra kerülő termék ára után járó pontok nem lettek felhasználva, azok automatikusan törlődnek a vásárló egyenlegéről.

 

Elállási jog

Amennyiben élni kívánsz elállási jogoddal, annak jelzését megteheted a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, írásban, vagy telefonon.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az erre irányuló nyilatkozatot 14 munkanapon belül (akár a 14. munkanapon) elküldöd részünkre.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel a nyilatkozatot, mert így tudod igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatod vissza a cégünk címére. A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az RF-Team Kft. az általad megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Téged terhelnek, tehát a termék RF-Team Kft. ügyfélszolgálati címére történő visszaküldésének költségét Neked kell kifizetned, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terhel. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését az RF-Team kft. követelhet Tőled!

Online vitarendezés

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan.

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.

Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr

Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.

A Budapesti Békéltető Testület:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31